UKRYJ ZDJĘCIE [-]
CZYTAJ WIĘCEJ
MELLOW WSPIERA AKCJĘ POLSKIEGO CZERWONEGO KRZYŻA NASZE WSPARCIE DLA FUNDACJI IM. ZBIGNIEWA HERBERTA KOLEJNA INWESTYCJA W CYFROWY OFFSET W MELLOW KATALOG MELLOW KATALOGIEM ROKU 2014 TARGI REMA DAYS 5-7 LUTEGO 2014 MELLOW PARTNEREM LAURÓW MAGELLANA 2012 MELLOW SPONSOREM KATALOGU EFFIE 2012! WSPIERAMY KONCER CHARYTATYWNY GRAMY Z FANTAZJĄ MELLOW PARTNEREM EFFIE 2011! EVENT "COLOR WISH" NOWA INWESTYCJA: CYFROWY OFFSET - HP INDIGO NOWA INWESTYCJA: KBA RAPIDA 105-5+L ZMIANA LOKALIZACJI DRUKARNI NISKONAKŁADOWEJ ZMIANA LOKALIZACJI DRUKARNI WYSKONAKŁADOWEJ I DIRECT MAILING

STRONA GŁÓWNA / NOWA INWESTYCJA: KBA RAPIDA 105-5+L

Nowa maszyna offsetowa do formatu B1: 5 kolorowa RAPIDA 105-5+L CX ALV2 prod. Koenig & Bauer. Jest to pierwsza na polskim rynku maszyna tego niemieckiego producenta wyposażona w system LogoTronic Professional, zapewniający wydajne zarządzanie cyklami produkcyjnymi.
 
 
KBA Rapida 105-5+L to pełnoformatowa maszyna arkuszowa z pięcioma zespołami drukującymi i wieżą lakierującą, umożliwiająca drukowanie z prędkością 16,5 tys. egz. na podłożach o maksymalnej grubości 1,2 mm. Urządzenie zostało wyposażone w wiele dodatkowych opcji, m.in. moduł DensiTronic do densytometrycznego pomiaru paska kontrolnego oraz pierwszy w Polsce system LogoTronic Professional, pozwalający na zintegrowane zarządzanie cyklem produkcji. Jak podkreślają władze spółki, instalacja tych narzędzi była dla firmy jedną z najważniejszych kwestii. Postanowiliśmy bowiem połączyć obie maszyny (pół- i pełnoformatową) jednym systemem, dzięki czemu są one wspólnie obsługiwane przez moduł LogoTronic Professional, a dodatkowo zintegrowane z systemem MIS. W efekcie obie maszyny są obsługiwane przy pomocy jednej, opartej na platformie Windows XP konsoli, co znacznie usprawnia pracę operatorom i ułatwia zarządzenie produkcją. Dzięki temu udało nam się stworzyć niezwykle elastyczną konfigurację, pozwalającą na wydajną produkcję materiałów reklamowych i marketingowych, stanowiących gros wykonywanych przez Mellow zleceń, jak też przygotować się do wprowadzenia do oferty nowego rodzaju asortymentu.