UKRYJ ZDJĘCIE [-]
CZYTAJ WIĘCEJ
RODZAJE MAILINGÓW SELFMAILER USŁUGA FULFILMENT KOPERTOWANIE I ADRESOWANIE KOPERT JAK PRZYGOTOWAĆ BAZĘ DANYCH
 
PRZYKŁADOWE REALIZACJE NASZE REFERENCJE KONTAKT Z DORADCĄ

STRONA GŁÓWNA / OFERTA / DIRECT MAILING / RODZAJE MAILINGÓW

Mailing standardowy 
Podstawowa forma mailingu, pozwalająca na wysłanie do klienta listu z informacjami oraz elementów zwrotnych, takich jak kupon, ankieta lub formularz zamówieniowy. Jej główne zalety to standardowe formaty, relatywnie niskie ceny i szybkie terminy realizacji. Często dołączona jest także koperta zwrotna, ułatwiająca klientowi odesłanie odpowiedzi.
Zobacz przykład
 
Mailing lojalnościowy
Wśród mailingów lojalnościowych wyróżnić można kilka podstawowych rodzajów, takich jak korespondencję o stanie konta, kupony rabatowe oraz katalogi produktowe.
Mailingi o stanie konta informują klientów, jaką ilość punktów zebrali w ramach programu lojalnościowego lub z jakich promocji mogą aktualnie skorzystać. Mogą również dostarczać bezpośrednio do klienta kupony rabatowe specjalnie dla niego przygotowane. Mailingi z katalogami produktowymi pozwalają na dotarcie z aktualną ofertą do konkretnych klientów.
Zobacz przykład

Adresowanie kopert
Usługa polegająca na adresowaniu kopert dostarczonych przez klienta, według jego bazy danych.
Zobacz przykład


Nasi doradcy z przyjemnością odpowiedzą na wszystkie Państwa pytania.