Marketing Personalizowany

Wszystko to, co możemy wyprodukować w ramach marketingu, możemy również indywidualnie spersonalizować i wysłać gdziekolwiek sobie życzysz. Personalizacja to nie adres wysyłki, to indywidualna forma produktu.

Personalizacja kojarzy się głównie z adresowaniem wysyłek, często wykorzystywana jest, aby drukować na przykład zaproszenia. Jednak personalizacja dzisiaj to również dedykowana treść, indywidualna grafika, zdjęcie czy kod kreskowy na różnych produktach takich jak opakowanie, broszura, folder, książka, ulotka, selfmailer.

Personalizacja, to z jednej strony możliwość zaadresowania 20 tys. kopert na godzinę, ze spersonalizowanymi i zainsertowanymi listami, a z drugiej strony, indywidualna oferta z dedykowanym produktem dla konkretnego Klienta. Ta forma marketingu jest najbardziej skuteczną  i najbardziej niedocenianą formą dotarcia do potencjalnego odbiorcy.

Wachlarz możliwości

can't load image

Personalizacja, to z jednej strony możliwość zaadresowania 20 tys. kopert na godzinę, ze spersonalizowanymi i zainsertowanymi listami, a z drugiej strony, indywidualna oferta z dedykowanym produktem dla konkretnego Klienta. Naszym zdaniem ta gałąź rynku jest mocno niedoceniana. Materiały personalizowane, które dostajemy, to z reguły ulotka z nazwiskiem i imieniem lub rachunek czy propozycja umowy adresowana do naszej skrzynki pocztowej. Dedykowana oferta do ukierunkowanej grupy docelowej, w formie która zwróci uwagę odbiorcy, to nieporównywalnie skuteczniejszy sposób dotarcia do Twojego klienta.

Różnorodność

can't load image

Możemy wydrukować indywidulaną grafikę i treść na wszelkiego rodzaju materiałach, takich jak: ulotka, plakat, folder, broszura, katalog szyty, katalog klejony PUR, album, książka, opakowanie, wizytówka, zaproszenie a nawet na PVC czy szkle z pełną gamą uszlachetnień i oprawy. Personalizacja to nie adres wysyłki, to indywidualna forma produktu.

Selfmailer

can't load image

Wyspecjalizowaliśmy się tez w produkcji selfmailerów. Selfmailer to spersonalizowana wysyłka w formie koperto-listu. Jest to bardzo ekonomiczna forma bezpośredniej wysyłki marketingowej, poprzez wyeliminowanie kosztów kopert i insertowania. Dodatkowym atutem jest możliwość umiejscowienia komunikacji marketingowej na zewnętrznej stronie selfmailera, dzięki czemu odbiorca docelowy chętniej otworzy sięgnie do treści zawartych we wnętrzu.

Materiały Personalizowane perso_0
Materiały Personalizowane PERSO1
Materiały Personalizowane PERSO2
Materiały Personalizowane PERSO3
Materiały Personalizowane PERSO4
Materiały Personalizowane PERSO5
Materiały Personalizowane PERSO6
Materiały Personalizowane PERSO7
Materiały Personalizowane PERSO8
Materiały Personalizowane PERSO9
Materiały Personalizowane PERSO10
Materiały Personalizowane PERSO11
Materiały Personalizowane PERSO12
Materiały Personalizowane PERSO13
Materiały Personalizowane PERSO14
Materiały Personalizowane PERSO15
Materiały Personalizowane PERSO16
Materiały Personalizowane PERSO17
Materiały Personalizowane PERSO18

Nasza strona WWW używa technologii Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza Twoją zgodę na ich używanie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Sprawdź politykę prywatności.