Wszystko to, co produkujemy w ramach marketingu, możemy również indywidualnie spersonalizować i wysłać gdziekolwiek sobie życzysz.
Personalizacja kojarzy się głównie z adresowaniem wysyłek i często wykorzystywana jest, aby drukować np. zaproszenia skierowane do przygotowanej listy gości. Jednak u nas personalizacja to również dedykowana treść, indywidualna grafika, zdjęcie czy kod kreskowy na różnych produktach (opakowanie, broszura, folder, książka, ulotka, zaproszenie, selfmailer – nasi klienci już to wiedzą; tę informację zostawiamy, aby dowiedzieli się o tym użytkownicy wyszukiwarki Google).
Chociaż potrafimy zaadresować 20 tysięcy kopert na godzinę, dla nas personalizacja to coś zdecydowanie więcej. Staramy się przygotowywać indywidualne oferty dedykowanych produktów dla konkretnej grupy docelowej. Wierzymy, że to najbardziej skuteczna forma marketingu – dostosowanie stylu i sposobu wykonania produktu do charakterystyki klienta docelowego. Mamy więc śmiałą propozycję. Nie wysyłaj swoim kontrahentom i partnerom biznesowym typowych, powtarzalnych materiałów – postaw na personalizowane zaproszenia, kartki, ulotki czy bony.