Opakowania

Chcielibyśmy zaproponować Ci opakowanie podkreślające jakość Twojego produktu.

Nawet najlepszy produkt może zostać odrzucony przez konsumenta, jeśli jego opakowanie nie będzie przyciągało uwagi. Dlatego tak dużą uwagę zwracamy na odpowiedni wybór materiału, kształtu i form uszlachetnienia. Służymy radą przy planowaniu jak może ono wyglądać. Na Twoje życzenie wykonamy również makietę, byś mógł zobaczyć opakowanie nie tylko na ekranie, w fazie projektu.

Dzięki wdrażanej obecnie najnowocześniejszej linii do druku w technologii UV, wzbogacamy naszą ofertę o możliwość druku na materiałach niewsiąkliwych: papierach metalizowanych, PVC, foli, IML z dodatkowymi uszlachetnieniami inline, takimi jak skórka pomarańczowa, lakier UV, efekty holograficzne. Wykonujemy opakowania sprzedażowe (na leki, kosmetyki, produkty spożywcze), oraz do celów marketingowych np. na fotoalbumy, katalogi. Dysponujemy nie tylko papierami i tekturami, ale wciąż poszukujemy odpowiednich artykułów ozdobnych np. tasiemek. Opatentowaliśmy też, unikatowy na skalę światową, system do bezkosztowego zabezpieczenia Twoich produktów.

Technologie

can't load image

Dzisiejsi konsumenci są niezwykle wymagający i szybką się nudzą, dlatego często spotykamy się z zamówieniami krótkich serii produktów. Do tych potrzeb dopasowujemy zaplecze technologiczne. Dlatego też w Mellow posiadamy maszyny (druk cyfrowy, druk offsetowy, druk UV, druk wielkoformatowy), na których możemy wyprodukować opakowania na ekskluzywne kosmetyki, farmaceutyki, suplementy, opakowania na artykuły spożywcze oraz wiele innych. Wiemy, że opakowania są skuteczne, gdy są dedykowane konkretnym odbiorcom. Oferujemy pełną personalizację materiałów, nie tylko tekstem, ale i obrazem. Codziennie też poszukujemy nowych możliwości np. drukujemy opakowania na różnych rodzajach podłoży papierowych do gramatury 800 g (1,2 mm) rezygnując tym samym z ich kaszerowania. Gdy tego potrzebujesz, wykonujemy opakowania o nieregularnych kształtach z możliwością dodania nacięć i otworów. Przykłady naszych realizacji znajdują się w galerii u dołu strony.

Uszlachetnianie

can't load image

Nie chcemy się chwalić, ale nasza introligatornie to naprawdę bogactwo materiałów i technik uszlachetniających. Wśród nich znajduje się typowe złocenie, czy lakier UV błysk/mat, ale wykonujemy też (co nie wszędzie jest standardem) hot-stamping kolorowymi foliami (błyszczącymi, matowymi, brokatowymi). Dysponujemy technologiami, pozwalającymi na wykorzystanie ozdobnych lakierów (dla chętnych i do celów SEO wymieniamy jakie to lakiery: lakier UV wybiórczy, lakier fosforyzujący i lakiery wodne: dyspersja high gloss czyli nabłyszczenie, dyspersja perłowa, lakierowanie strukturalne). Widzimy po reakcji naszych klientów, że są to szczegóły, które zwracają uwagę i wyróżniają opakowania na tle standardowych produktów. Do dyspozycji mamy całą gamę folii wybiórczych lub pokrywających całość opakowania: folia o strukturze skórki pomarańczowej, lnu, brokatu, folia aksamitna soft touch (delikatna w dotyku), błyszcząca, matowa, folia metaliczna czy piaskowa. Korzystamy z ofert kilku dostawców, więc stało się faktem, że nasze możliwości są niemalże nieograniczone.

Wykończenie

can't load image

Projekt, wybór podłoża, uszlachetnienia… to jednak nie wszystko. Opakowanie może mieć różne wykończenie (np. tłoczenie, czy tłoczenie 3D) i to jest nasz ulubiony etap produkcyjny. Staramy się zwracać uwagę nie tylko na walory estetyczne, ale także użytkowe. Na przykład w branży medycznej (leki i suplementy diety), szczególnie ważna jest możliwość umieszczenia na opakowaniu tłoczenia brajla (tłoczeniem alfabetem Braille’a dla osób niewidomych lub niedowidzących). Produkujemy opakowania składane i klejone (od 1 do 3 pkt.). Bo nawet najpiękniejsze opakowanie nie będzie dobrze odebrane, jeśli jego trwałość pozostawi wiele do życzenia…

Nie kupujesz kota w worku. Przed finalną realizacją wykonujemy makietę z docelowego materiału, z wybranym uszlachetnieniem oraz pełnym wykończeniem. Wtedy możesz zdecydować się na zmiany w projekcie lub wykonać pełen nakład.

Psychologicznie

can't load image

Dlaczego tak bardzo dbamy o pomysły na projekt i wykonanie opakowań? Design i druk opakowań wpływają na zachowania konsumenckie w wysokim stopniu. Dzieje się tak z kilku powodów. Po pierwsze, opakowanie trafia do każdego odbiorcy produktu (nie da się kupić kosmetyków czy suplementów bez niego). Po drugie, do dbałości o opakowanie zmusza nas rozwój supermarketów i sklepów samoobsługowych, gdzie konsument wyszukuje wzrokiem produktu na półkach sklepowych. Konieczne jest więc żeby coś przykuło jego uwagę. Po trzecie, opakowania to potężne narzędzie komunikacji marki – mogą stanowić pierwsze spotkanie z nowym klientem lub podtrzymywać lojalność stałego klienta. Druk opakowań, uszlachetnienie, nietypowe podejście do projektu (opakowania nacinane, grawerowane itp.) to działania ważne marketingowo i sprzedażowo, nie mniej niż inne sposoby promocji. Mellow od lat zajmuje się doradztwem i produkcją opakowań – zarówno produktów przeznaczonych do sprzedaży, jak i materiałów brandingowych dla firm (np. katalogi w opakowaniach i etui).




Opakowania OP1
Opakowania OP2
Opakowania OP6
Opakowania OP7
Opakowania OP8
Opakowania OP9
Opakowania OP10
Opakowania OP11
Opakowania OP12
Opakowania OP13
Opakowania OP15
Opakowania OP16
Opakowania OP17
Opakowania Op-15
Opakowania OP18
Opakowania OP19
Opakowania OP20
Opakowania OP21
Opakowania OP24
Opakowania OP_21
Opakowania OP_22
Opakowania OP_23
Opakowania OP_24
Opakowania OP_25

Nasza strona WWW używa technologii Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza Twoją zgodę na ich używanie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Sprawdź politykę prywatności.